All for Joomla All for Webmasters

Chcesz wiedzieÄ? wszystko o otaczajÄ?cym CiÄ? Å?wiecie? To miejsce jest dla Ciebie! ILB â?? Internet, Ludzie, Biznes i wiele innych zagadnieÅ? w zasiÄ?gu Twojej rÄ?ki!

Czego nie należy jeść przed treningiem

2.25K 1
Want create site? Find Free WordPress Themes and plugins.

Ćwiczenia fizyczne stanowią nie tylko istotny element kuracji odchudzającej, ale też jeden ze sposobów na to, by dłużej utrzymać organizm w dobrej formie. Mimo, iż długość życia w ostatnich latach znacząco wzrosła, nie każdemu dane jest doczekać starości unikając wielu schorzeń, takich jak choroby serca i układu krwionośnego, problemy z układem ruchu, a także cukrzyca typu II wynikająca z otyłości. Dlatego też tak istotnym jest, by ćwiczyć regularnie. Przedtem należy się rzecz jasna posilić, by efektywniej wykonywać określony program. Jednak czego nie należy jeść przed treningiem? Postaramy się nieco rozjaśnić tę kwestię.

  • Wbrew powszechnemu przekonaniu, kiepskim pomysłem jest wypicie odżywczego koktajlu. Zwłaszcza na bazie jogurtu, siemienia lnianego czy owoców bogatych w cukier. Dlaczego? Jogurt może sprawić, że będziemy odczuwać nudności. By móc spożyć smoothie warto zastąpić go kefirem – laktoza w nim zawarta jest łatwiej metabolizowana. Z siemienia lnianego trzeba jednak zrezygnować – zawiera zbyt dużo nierozpuszczalnego błonnika, może generować wzdęcia i inne nieprzyjemne objawy trawienne.
  • Intensywnie słodzone napoje, a nawet świeżo wyciskany sok z pomarańczy także znajdują się na liście tego, czego nie powinniśmy jeść przed treningiem. Przypływ energii po spożyciu takiego napoju jest co prawda wysoki, ale krótkotrwały (przy czym spadek cukru możemy odczuwać gwałtownie).
  • Bogate w proteiny jajka to kolejny produkt, który lepiej zachować na później. Białko regeneruje wprawdzie mięśnie, jednakże mogą spowalniać nasze ruchy, co wpływa na skuteczność ćwiczeń.

Czego nie nalezy jesc przed treningiem

  • Przed treningiem to węglowodany złożone powinny dostarczać energii. Jednakże nie każdy węglowodanowy produkt będzie odpowiedni – szerokim łukiem powinno się omijać te o wysokiej zawartości błonnika, a więc niektóre warzywa, takie jak: kalafior, brokuły, szpinak etc. Podobnie jak w przykładu cukrów mogą nas spotkać różnego typu „sensacje żołądkowe”.
  • Chwalone przed dietetyków, bogate w dobroczynne kwasy tłuszczowe i coraz popularniejsze awokado także nie powinno być elementem przedtreningowego menu. Tłuszcze są wprawdzie korzystne dla pracy serca, lecz długo się je trawi, co powoduje ociężałość całego organizmu; Warto przestrzegać powyższych restrykcji. Pomogą one osiągnąć nam optymalne rezultaty, niezależnie od celu ćwiczeń – odchudzających, budujących masę mięśniową czy pozwalających na szybszą regenerację organizmu.
Did you find apk for android? You can find new Free Android Games and apps.

One Comment

Pozostaw Odpowiedź

Your email address will not be published.