All for Joomla All for Webmasters

PASSWORD RESET

Chcesz wiedzieÄ? wszystko o otaczajÄ?cym CiÄ? Å?wiecie? To miejsce jest dla Ciebie! ILB â?? Internet, Ludzie, Biznes i wiele innych zagadnieÅ? w zasiÄ?gu Twojej rÄ?ki!

Dieta 6:1 – zasady

264 0
Want create site? Find Free WordPress Themes and plugins.

Niektóre sposoby na odchudzanie bywają bardziej kontrowersyjne od innych. Przestrzeganie ściśle ograniczonego jadłospisu może stanowić prawdziwe wyzwanie. Dla osób, które nie potrafią podporządkowywać się takim restrykcyjnym zasadom stworzono zupełnie inny plan żywieniowy. Dieta 6:1 hołduje oczywiście zasadom, wedle których posiłki powinny być zbilansowane, jednak okres głodówki jest mocno ograniczony. Poznajcie zasady tego niezwykłego sposobu na utratę zbędnych kilogramów.

Ujmując zagadnienie ogólnikowo – dieta 6:1 polega na tym, że przez 6 dni konsumuje się zbilansowane, lecz dietetyczne posiłki (najlepiej rozłożyć kaloryczną normę na 5 – 6 porcji w ciągu doby), a ostatniego dnia następuje ścisła głodówka opierająca się jedynie na spożywaniu wody oraz ewentualnie ziołowych herbat. Dieta nie jest do końca sposobem na utratę znacznej części masy ciała, niemniej jednak może być z powodzeniem stosowana jako sposób na zachowanie efektów wcześniejszej kuracji odchudzającej. Stymulowana jest również przemiana materii, poprzez systematycznie przeprowadzaną detoksykację organizmu.

Już jeden dzień głodówki (oczywiście racjonalnie zaplanowany) pomaga pozbyć się nagromadzonych w organizmie toksyn oraz wolnych rodników odpowiadających za przedwczesne starzenie się, a nawet rozwój komórek nowotworowych.

Przeciwnicy całodobowego poszczenia podkreślają, że może ono przynieść również negatywne skutki. Dietetyczny szok nie tylko powoduje ogólne osłabienie, a nawet zawroty głowy (na skutek gwałtownego spadku cukru we krwi), ale sprawia też, że następnego dnia możemy spożyć nadmierną ilość kalorii. Z pewnością dieta 6:1 wymaga racjonalnego planu żywieniowego w pozostałe dni oraz znacznej ilości silnej woli, by po głodówce nie rzucić się na jedzenie. Dobrym pomysłem jest takie ułożenie jadłospisu, by znalazło się w nim sporo złożonych węglowodanów i błonnika, zawartych w warzywach, owocach, produktach z pełnego przemiału, tłuszczy roślinnych oraz kwasów tłuszczowych omega-3 (zawartych m.in. w tłustych rybach morskich), niezbędnych minerałów, jak żelazo, selen, magnez i inne, a także witamin.

dieta 6:1

Warto, mimo zasady, że nie musimy przestrzegać żadnych restrykcji, zrezygnować ze słodyczy i fast – foodów, tłustych mięs i tłuszczy zwierzęcych, a także z większości alkoholi (zawiera on tylko puste kalorie).

Dieta 6:1 może być sposobem na życie, o ile jest prowadzona w sposób racjonalny. Jej odchudzające właściwości zależą od tego, co konsumujemy w dni poprzedzające i następujące po dniu oczyszczającym.

Did you find apk for android? You can find new Free Android Games and apps.

Pozostaw Odpowiedź

Your email address will not be published.